Vaš posao - Naše IT rešenje

PET & VET Sistem

Kompletno informatičko rešenje za rad vaše veterinarske stanice. Kod nas je timski rad u fokusu. Praćenje vašeg pacijenta od njegovog ulaska u stanicu do izlaska iz nje sa svim potrebnim elementima i obaveštavanje na relaciji Šalter <-> Ambulanta <-> Šalter. Pružite sebi sigurnost i organizaciju, kako biste se u potpunosti posvetili radu sa čovekovim plemenitim prijateljima.

Profesionalni rad

Sistem vam omogućava da nezavisno vodite dokumentaciju vezanu za prijem pacijenta, zapisivanje anamneze, pregled, arhiviranje prateće dokumentacije, uspostavljanje kliničke slike i dijagnoze, registrovanje potrošenih medikamenata i pratećeg materijala, izdavanje potrebnih dokumentata i preporuka, zakazivanje sledećih kontrola. Konačno, posle završene intervencije omogućena je i naplata same intervencije za gotovinu uz izdavanje fiskalnog računa ili putem fakture za pravna lica.

Omogućeno je planiranje ekipe veterinara i tehničara u smenama za sam profesionalni rad, sa elementima potrebnim za obračun zarada. Veoma koristan alat u savremenom poslovanju. Probajte ga i vi!

Posebne pogodnisti

  • Dobra sinhronizacija i obaveštavanje timova. Ragistrovan pacijent koji je došao u čekaonicu posle uzimanja anamneze automatski biva vidljiv u najvaljen u ambulanti;
  • U toku pregleda i intervencije automatski se sračunava ukupna cena;
  • Posle završene intervencije šalter biva obavešten i preuzima dalje aktivnosti oko izdavanja potrebnih dokumenata, zakazivanja kontrolnih pregleda i naplate.

U rešenje su uključeni sledeći glavni moduli IS Merlin:

... i još mnogo zajedničkih funkcija. Ova kombinacija modula je samo osnova za vaše rešenje koje može biti prošireno prema potrebama konkretnog radnog mesta.